Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 11 gevonden artikelen
 
 
  Single Service Point: It's All in the Design
 
 
Titel: Single Service Point: It's All in the Design
Auteur: Bradigan, Pamela S.
Rodman, Ruey L.
Verschenen in: Medical reference services quarterly
Paginering: Jaargang 27 (2008) nr. 4 pagina's 367-378
Jaar: 2008-09-29
Inhoud: “Design thinking” principles from a leading design firm, IDEO, were key elements in the planning process for a one-desk service model, the ASK Desk, at the John A. Prior Health Sciences Library. The library administration and staff employed the methodology to enhance customer experiences, meet technology challenges, and compete in a changing education environment. The most recent renovations demonstrate how the principles were applied. The concept of “continuous design thinking” is important in the library's daily operations to serve customers most effectively.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland