Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 11 gevonden artikelen
 
 
  Lessons Learned from IMPACTing Technology Integration Practices
 
 
Titel: Lessons Learned from IMPACTing Technology Integration Practices
Auteur: Sugar, William
Kester, Diane
Verschenen in: Computers in the schools
Paginering: Jaargang 24 (2007) nr. 1-2 pagina's 15-32
Jaar: 2007-08-09
Inhoud: This article describes the efforts of four North Carolina schools that implemented the state's IMPACT model into their respective schools. The primary emphasis of this IMPACT model focuses on the efforts of a technology facilitator in facilitating effective technology integration practices with public school teachers. Outcomes of this evaluation center on the importance of collaboration between the technology facilitator and teachers, continual and regular staff development workshops, and the essential role of a technology facilitator. The results of these case study analyses can influence future implementation of North Carolina's IMPACT model and may affect other districts considering a technology facilitator for their schools.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland