Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 12 gevonden artikelen
 
 
  Technologies and Levels of Learning
 
 
Titel: Technologies and Levels of Learning
Auteur: Harlow, Steven
Cummings, Rhoda
Verschenen in: Computers in the schools
Paginering: Jaargang 19 (2002) nr. 1-2 pagina's 95-100
Jaar: 2002-08-27
Inhoud: Some educators take the view that instructional technology may be an end in itself rather than a means to a greater conception of education. However, like any other educational practice, the use of instructional technology will be most effective when it is placed within a theoretical context. This article examines the use of instructional technology within the framework of anthropologist Gregory Bateson's theory of learning, which views learning as a function of expectation and engagement of the student within the context of the learning experience.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland