Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 175 van 200 gevonden artikelen
 
 
  Regulation
 
 
Titel: Regulation
Auteur: Francois, William E.
Ellmore, R. Terry
Hemmer, Joseph J.
Jenson, Carol E.
Surmanek, Jim
Barban, Arnold
Baldwin, Huntley
McGee, William L.
Verschenen in: Communication booknotes quarterly
Paginering: Jaargang 13 (1982) nr. 5 pagina's 55-56
Jaar: 1982-05
Inhoud: William E. Francois, MASS MEDIA LAW AND REGULATION (Columbus, Ohio: Grid Publishing, 1982—price not given) R. Terry Ellmore, BROADCASTING LAW S REGULATION (Blue Ridge Summit, Pa.: TAB Books, 1982—$24.95) Joseph J. Hemmer, Jr., COMMUNICATION UNDER LAW: VOLUME II: JOURNALISTIC FREEDOM (Met uc hen , N.J.: Scarecrow Press, 1980—$20.00) Carol E. Jenson, THE NETWORK OF CONTROL: STATE SUPREME COURTS AND STATE SECURITY STATUTES, 1920-1970 (Westport, Conn.: Greenwood Press, 1982—$27.50) CURRENT DEVELOPMENTS IN COPYRIGHT LAW 1982 Handbook 144, 1982, 894 pp.) INFRINGEMENT OF COPYRIGHTS Handbook 134, 1981, 275 pp.) MEDIA PLANNING: A QUICK AND EASY GUIDE by Jim Surmanek (1980—$9.95, paper) ESSENTIALS OF MEDIA PLANNING: A MARKETING VIEWPOINT by Arnold Barban, et al. (1976(!)—$7.95, paper) Huntley Baldwin, CREATING EFFECTIVE TV COMMERCIALS (1982—$22.95). A MARKETING APPROACH TO BUILDING STORE TRAFFIC WITH BROADCAST ADVERTISING by William L. McGee and others (1978—$50.00, paper)
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 175 van 200 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland