Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 13 gevonden artikelen
 
 
  Marketing Virtual Reference
 
 
Titel: Marketing Virtual Reference
Auteur: Vilelle, Luke
Verschenen in: College and undergraduate libraries
Paginering: Jaargang 12 (2006) nr. 1-2 pagina's 65-79
Jaar: 2006-01-04
Inhoud: The honeymoon between virtual reference and academic libraries is over. Now comes the hard part-making sure, through effective marketing, that our users are aware of the benefits that the service can provide to them. Marketing has received increased attention in the library literature in recent years, and many authors describe what their libraries have done to promote virtual reference. However, these descriptions are often buried within larger works. This article draws from the literature a variety of real-life examples of marketing the service, in an effort to foster ideas and conversation about how best to increase awareness of virtual reference.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland