Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 74 van 113 gevonden artikelen
 
 
  Pragmatic Assessment Impacts Support for Distance Education
 
 
Titel: Pragmatic Assessment Impacts Support for Distance Education
Auteur: Culpepper, Jetta Carol
Verschenen in: Collection management
Paginering: Jaargang 26 (2002) nr. 4 pagina's 59-71
Jaar: 2002-10-22
Inhoud: Collection managers challenged by service to distance education may find pointers in comparing Murray State University Libraries' assessment model to local situations. Information revealed through queries of participants in distance education curricula could serve as a basis upon which to formulate future assessments regarding resources, usage, and service. First, the pragmatic feature of assessing support for curricula encourages closer monitoring. The second provocation arises from usage data as a guidepost for collection development. Finally, readers cognitive of strength that stems from the combination of resources and services may find prompting in meeting the students' research needs.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 74 van 113 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland