Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 23 van 62 gevonden artikelen
 
 
  Food and Beverage Marketing to Children and Youth: Trends and Issues
 
 
Titel: Food and Beverage Marketing to Children and Youth: Trends and Issues
Auteur: Palmer, Edward L.
Carpenter, Courtney F.
Verschenen in: Media psychology
Paginering: Jaargang 8 (2006) nr. 2 pagina's 165-190
Jaar: 2006-05-01
Inhoud: Trends and issues in food and beverage marketing to children and youth are examined with special focus upon the range and types of techniques and venues of children's advertising and the appeals utilized. Particular attention is given to direct and indirect marketing approaches, their distinctions, and their implications. The general impact of these trends upon health and nutrition patterns and the need for an integrated, global approach to obesity are discussed.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 23 van 62 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland