Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 7 gevonden artikelen
 
 
  Scholarly Milestones Essay
 
 
Titel: Scholarly Milestones Essay
Auteur: Ewen, Stuart
Verschenen in: Mass communication & society
Paginering: Jaargang 3 (2000) nr. 4 pagina's 439-452
Jaar: 2000-11-01
Inhoud: The author, a central figure in the development of critical studies of advertising and consumer culture, discusses his intellectual influences and the issues raised by his work. He begins with his preacademic life, followed by a review of the genesis of his thinking about advertising and consumer culture as well as some key debates that emerged around his early book, Captains of Consciousness: Advertising and the Social Roots of the Consumer Culture. The essay also addresses shifts in his thinking about media and in his creative work. The author argues for more attention to the issue of media literacy.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland