Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 13 gevonden artikelen
 
 
  Early Learning in CRESPAR
 
 
Titel: Early Learning in CRESPAR
Auteur: Wasik, Barbara A.
Karweit, Nancy
Bond, Mary Alice
Burns Woodruff, Lannette
Jaeger, Gary
Adee, Sarah
Verschenen in: Journal of education for students placed at risk
Paginering: Jaargang 5 (2000) nr. 1-2 pagina's 93-107
Jaar: 2000-04-01
Inhoud: The goal of the Center for Research on the Education of Students Placed At Risk (CRESPAR) Early Learning program is to ensure that young children reach the 1st grade with the necessary skills and competencies to be effective learners. This goal has been accomplished by 2 integrated areas of research. One area of research focuses on the development of effective practices that promote the development of language and literacy skills in young children. A 2nd area of research examines the systemic issues regarding school policies and teachers' beliefs and expectations that affect classroom practices. Over the past 5 years, the CRESPAR Early Learning Program has been conducting research in these areas, which has added to our understanding of how children learn and what teachers think that they can learn.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland
Toegankelijkheidsverklaring