Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 8 gevonden artikelen
 
 
  Exploring the Impact of Aspects of the London Leadership Strategy
 
 
Titel: Exploring the Impact of Aspects of the London Leadership Strategy
Auteur: Sammons, Pam
Matthews, Peter
Day, Christopher
Gu, Qing
Verschenen in: Journal of education for students placed at risk
Paginering: Jaargang 12 (2007) nr. 4 pagina's 425-439
Jaar: 2007-10
Inhoud: This article discusses the methodology adopted for the formative evaluation of aspects of the London Leadership Strategy (LLS). The LLS is an ambitious example of a program designed and supported by the National College of School Leadership in England (NCSL) to enhance leadership and management so as to improve the quality of education and raise standards in London schools. The evaluation adopts a mixed-methods strategy to explore impact and identify good practice. Varied sources of evidence are examined including national value-added and attainment indicators, inspection evidence, and the perceptions and experiences of participants. The evaluation focuses on the impact of LLS programs on London secondary schools and has implications for the study of the improvement of urban schools, particularly those in challenging contexts.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland