Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Hawthorne Elementary School: The Evaluator's Perspective
 
 
Titel: Hawthorne Elementary School: The Evaluator's Perspective
Auteur: Schubnell, Gail Owen
Verschenen in: Journal of education for students placed at risk
Paginering: Jaargang 1 (1996) nr. 1 pagina's 33-40
Jaar: 1996-01-01
Inhoud: In this article I present comparisons of 1994 and 1995 criterion-referenced achievement data from the state's TAAS annual spring testing program for Hawthorne and an aggregation of the results for all other elementary schools in the SAISD. TAAS results are reported in terms of the percentages of students meeting the passing standard at each grade level and in terms of scale scores or the Texas Learning Index (TLI). The TLI scale-score system was developed in 1994 to determine whether students were meeting TAAS standards in Grades 3 through 8 that were predictive of the passing standard at the high school exit level.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland
Toegankelijkheidsverklaring