Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Assessing Therapy Outcome With Preschool Children: Progress and Problems
 
 
Titel: Assessing Therapy Outcome With Preschool Children: Progress and Problems
Auteur: Eyberg, Sheila M.
Verschenen in: Journal of clinical child and adolescent psychology
Paginering: Jaargang 21 (1992) nr. 3 pagina's 306-311
Jaar: 1992-09-01
Inhoud: Reviewed the progress and problems with therapy outcome research involving preschool children. Relatively few studies have specifically addressed psychotherapy outcome with preschool-age children. Many existing studies have methodological flaws that make interpretation difficult. This article addresses the need for preschool outcome studies, describes two major treatment approaches studied, reviews the progress that has been made, and identifies sources of confusion in the literature. Suggestions for future research include the development of outcome measures that reflect the goals of both behavioral and traditional therapies with preschool children.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 10 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland