Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 12 gevonden artikelen
 
 
  Maintaining Positive Relationships when Giving and Receiving Critical Feedback
 
 
Titel: Maintaining Positive Relationships when Giving and Receiving Critical Feedback
Auteur: Hacker, Carol A.
Verschenen in: Information systems management
Paginering: Jaargang 20 (2003) nr. 4 pagina's 77-79
Jaar: 2003-09-01
Inhoud: An important part of management's responsibility is related to giving and receiving critical feedback. Even healthy relationships can bring about disagreement, hostility, indifference, embarrassment, and a host of other feelings and emotions. Therefore, managers and supervisors must be able to give as well as receive critical feedback. This is not easy to do; many people would rather avoid confrontation, especially at work. But such skills can be learned. the ability to give and receive feedback — a learned skill that takes practice — is paramount to a leader's success.
Uitgever: Taylor & Francis
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland