Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 12 gevonden artikelen
 
 
  A Framework for Web Marketing Strategies
 
 
Titel: A Framework for Web Marketing Strategies
Auteur: Nour, Mohamed A.
Fadlalla, Adam
Verschenen in: Information systems management
Paginering: Jaargang 17 (2000) nr. 2 pagina's 1-10
Jaar: 2000-03-01
Inhoud: “It ain't what you do, it's the way that you do it,” goes the refrain of a big-band standard. Companies that are trying to establish a commercial presence on the Web should heed the lesson those lyrics teach. Although the Web has the potential to level the playing field for all competitors, those companies that effectively market themselves on Web have a distinct advantage. This article presents strategies for gaining that advantage.
Uitgever: Taylor & Francis
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 12 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland