Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 14 gevonden artikelen
 
 
  Commerce by Any Other Name
 
 
Titel: Commerce by Any Other Name
Auteur: Gray, Paul
Verschenen in: Information systems management
Paginering: Jaargang 17 (2000) nr. 1 pagina's 1-5
Jaar: 2000-01-01
Inhoud: D.F. Aldrich, Mastering the Digital Marketplace: Practical Strategies for Competitiveness in the New Economy, New York, NY: Wiley (2000) 309 pp. R. Kalakota and M. Robinson, e-Business: Roadmap for Success, Reading, MA: Addison-Wesley (1999) 378 pp. R. Murch and T. Johnson, Intelligent Software Agents, Upper Saddle River, NJ: Prentice Hall PTR, (1999) 210 pp. R. T. Watson, P. Berthon, L.F. Pitt, and G.M. Zinkhan, Electronic Commerce: the Strategic Perspective, Ft. Worth, TX: the Dryden Press (2000) 162 pp. J. Christopher Westland and T.K.H. Clark, Global Electronic Commerce: Theory and Cases, Cambridge, MA: MIT Press (2000) 585 pp.
Uitgever: Taylor & Francis
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 14 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland