Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 15 gevonden artikelen
 
 
  Outsourcing The Help Desk Function
 
 
Titel: Outsourcing The Help Desk Function
Auteur: Grupe, Fritz H.
Verschenen in: Information systems management
Paginering: Jaargang 14 (1997) nr. 2 pagina's 15-22
Jaar: 1997
Inhoud: Cost, performance, and service demands are just some of the issues driving organizations to outsource all or part of their help desk functions. Selecting an appropriate vendor and preparing a detailed contract are key to forming a cost-effective and productive relationship that gives both the organization and the vendor a competitive advantage. A six-step approach helps IS managers delineate the goals, requirements, and terms on which such a relationship is based.
Uitgever: Taylor & Francis
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 15 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland
Toegankelijkheidsverklaring