Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 12 van 22 gevonden artikelen
 
 
  Power to innovate? A study of how primary practitioners are negotiating the modernisation agenda
 
 
Titel: Power to innovate? A study of how primary practitioners are negotiating the modernisation agenda
Auteur: Lance, Ann
Verschenen in: Ethnography and education
Paginering: Jaargang 1 (2006) nr. 3 pagina's 333-344
Jaar: 2006-09-01
Inhoud: Although standards and accountability continue to be at the centre of education policy in England, there has been a shift in emphasis encouraging practitioners to take ownership of and deliver a broader curriculum. This article explores specific projects in one primary school that highlight the way in which staff are embracing, extending and appropriating policy within their own setting. While standards and accountability are still firmly controlled by government policy-makers, the case study demonstrates that practitioners can use their agency to make innovative input into the curriculum and its delivery at grass-roots level.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 12 van 22 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland