Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 11 gevonden artikelen
 
 
  'Learning deliberately about portfolio assessment
 
 
Titel: 'Learning deliberately about portfolio assessment
Auteur: Mcmackin, Mary C.
Decola, Catherine
Galligani, Ginny
Feley, Jean
Verschenen in: Educational action research
Paginering: Jaargang 6 (1998) nr. 3 pagina's 413-426
Jaar: 1998-09
Inhoud: Three elementary grade teachers and a college professor recently engaged in action research that investigated how portfolio assessment could be integrated into their existing instructional programmes in grades 1, 2 and 6. Their research focused on their initial 'wanderings and wonderings', the inquiry questions that emerged during the research and the approach for portfolio assessment that each teacher developed as a result of her investigation.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland
Toegankelijkheidsverklaring