Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 11 gevonden artikelen
 
 
  Holistic educational intervention as an action model for the professional development of teacher educators
 
 
Titel: Holistic educational intervention as an action model for the professional development of teacher educators
Auteur: Karnieli, Mira
Verschenen in: Educational action research
Paginering: Jaargang 6 (1998) nr. 3 pagina's 395-412
Jaar: 1998-09
Inhoud: Little research has been done on the professional development of Teacher Educators (TEds). The author's experience in holistic educational intervention programmes in two different communities in Israel offers a model for partnership between the school, the community and the university. Applying such a model would establish a dynamic continuous dialogue between the academic world and the education system. As a consequence TEds' teaching capabilities will improve, and they will be able to provide quality training for student teachers and practising educators for their future roles in a multi-cultural classroom.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland
Toegankelijkheidsverklaring