Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 40 gevonden artikelen
 
 
  Conducting systematic review in education: a reflexive narrative
 
 
Titel: Conducting systematic review in education: a reflexive narrative
Auteur: Nind, Melanie
Verschenen in: London review of education
Paginering: Jaargang 4 (2006) nr. 2 pagina's 183-195
Jaar: 2006-07-01
Inhoud: The evaluation of systematic review as part of the evidence-based or evidence-informed practice movement is a dominant theme in current debates in educational research. This article contributes to the debate by offering a personal, reflexive narrative on the process of doing systematic review, relating some of the arguments regarding the merits and problems of systematic review to the author's own experience and to parallels in other research approaches. The author highlights areas where systematic review might usefully develop and evolve.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 40 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland