Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Students' motivational traits and preferences for different instructional modes in science education-Part 2
 
 
Titel: Students' motivational traits and preferences for different instructional modes in science education-Part 2
Auteur: Kempa, R. F.
Diaz, Maria Martin
Verschenen in: International journal of science education
Paginering: Jaargang 12 (1990) nr. 2 pagina's 205-216
Jaar: 1990-04
Inhoud: The main finding to emerge from the investigation described in this paper is that distinct links exist between students' motivational traits and their preferences for, or dislikes of, different instructional procedures used in science education. These links appear to be particularly pronounced in the case of 'curious students', 'conscientious students' and 'sociable students', but are less obvious for 'achiever students'. The actual nature of the various links is identified and the educational implications of the findings are discussed.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland