Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 11 gevonden artikelen
 
 
  Spontaneous models and the formalization of the concepts of weather and time at the elementary school level
 
 
Titel: Spontaneous models and the formalization of the concepts of weather and time at the elementary school level
Auteur: Proverbio, E.
Lai, S.
Verschenen in: International journal of science education
Paginering: Jaargang 11 (1989) nr. 1 pagina's 113-123
Jaar: 1989-01
Inhoud: On the basis of experimental activities carried out in different primary schools in Cagliari, spontaneous models for the representation of concepts of physical time and weather were studied in pupils from 7 to 11 years of age. The results indicate the existence of interrelations between conceptual models of physical time and concepts based on phenomena of change connected with meteorological events.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland