Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Academic Motivation as a Moderator of the Effects of Teacher Immediacy on Student Cognitive and Affective Learning
 
 
Titel: Academic Motivation as a Moderator of the Effects of Teacher Immediacy on Student Cognitive and Affective Learning
Auteur: Orpen, Christopher
Verschenen in: International journal of research and method in education
Paginering: Jaargang 19 (1996) nr. 1 pagina's 45-46
Jaar: 1996
Inhoud:
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 10 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland