Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 124 van 191 gevonden artikelen
 
 
  Poststructuralism in English classrooms: critical literacy and after
 
 
Titel: Poststructuralism in English classrooms: critical literacy and after
Auteur: Mellor, Bronwyn
Patterson, Annette
Verschenen in: International journal of qualitative studies in education
Paginering: Jaargang 17 (2004) nr. 1 pagina's 85-102
Jaar: 2004-01
Inhoud: This paper explores the effects of poststructuralism on the work of two English teachers and writers of classroom texts. It traces aspects of their theoretical and practical engagement with poststructuralism from an initial acceptance of what appeared to promise the possibility of a truly critical practice through ideology critique to a stance that endeavors to include a consideration of the emergence of English pedagogy as well as theories about language and meaning.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 124 van 191 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland