Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 11 gevonden artikelen
 
 
  Phenomenography and the Principles and Practices of Learning
 
 
Titel: Phenomenography and the Principles and Practices of Learning
Auteur: Prosser, Michael
Verschenen in: Higher education research & development
Paginering: Jaargang 12 (1993) nr. 1 pagina's 21-31
Jaar: 1993
Inhoud: Phenomenographic studies of student learning have shown that students learn in qualitatively different ways and have related qualitatively different learning outcomes. But phenomenography is not, and has never claimed to be, a theory of student learning. This is not to say, however, that there is not a view of student learning which is consistent with these studies. This paper outlines such a view and analyses a number of teaching and learning problems from this perspective. The paper argues that the students' experiences of teaching and learning situations are fundamental to what they learn.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland