Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Why Our Theoretical Models of Integration are Inhibiting Effective Innovation
 
 
Titel: Why Our Theoretical Models of Integration are Inhibiting Effective Innovation
Auteur: Lingard, Tony
Verschenen in: Emotional and behavioural difficulties
Paginering: Jaargang 1 (1996) nr. 2 pagina's 39-45
Jaar: 1996
Inhoud: In education, as in all other fields, grassroots practitioners need people with sharp, creative minds who are able to question accepted ideologies and challenge current practice. Such innovators stimulate argument and collaboration which, in turn, lead to the development of new philosophies and to more enlightened and effective practices. In this paper it Is argued that in special education, however, the philosophical models of integration which have been presented over the last eight years have often inadvertently inhibited, rather than promoted, the Introduction of more effective learning systems.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland
Toegankelijkheidsverklaring