Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Whatever Happened to Progressive Education? A comparison of primary school teachers' attitudes in 1982 and 1996
 
 
Titel: Whatever Happened to Progressive Education? A comparison of primary school teachers' attitudes in 1982 and 1996
Auteur: Francis, Leslie J.
Grindle, Zoƫ
Verschenen in: Educational studies
Paginering: Jaargang 24 (1998) nr. 3 pagina's 269-279
Jaar: 1998-11
Inhoud: Two cohorts of teachers working full-time in Church of England voluntary-aided and voluntary-controlled first, primary and middle (deemed primary) schools within the Diocese of St Edmundsbury and Ipswich were invited to complete a questionnaire concerned with teaching styles in 1982 and again in 1996. The data demonstrate a significant shift toward placing greater value on traditional teaching styles between 1982 and 1996.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland