Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 125 van 235 gevonden artikelen
 
 
  'MAPS'
 
 
Titel: 'MAPS'
Auteur: Forest, Marsha
Pearpoint, Jack
O'Brien, John
Verschenen in: Educational psychology in practice
Paginering: Jaargang 11 (1996) nr. 4 pagina's 35-40
Jaar: 1996-01
Inhoud: The philosophy and practice of inclusive education in many parts of Canada and North America has been supported by the development of 'inclusive tools' to help translate the rhetoric of inclusion into reality. This is achieved by building and enriching friendship networks within the community of children and young people. A number of these tools are now a central part of inclusive schools' strategies to ensure that all students belong, including those with special needs and other potentially vulnerable groups. In this paper we describe in detail MAPS, a creative action planning technique that we have developed and used to help individuals or organisations create more effective futures.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 125 van 235 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland