Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 3 gevonden artikelen
 
 
  A Microeconometric note on product innovation and product innovation advertising
 
 
Titel: A Microeconometric note on product innovation and product innovation advertising
Auteur: Kaiser, Ulrich
Verschenen in: Economics of innovation & new technology
Paginering: Jaargang 14 (2005) nr. 7 pagina's 573-582
Jaar: 2005-10-01
Inhoud: This paper seeks to explain why more than half of the German service sector firms that introduce a product innovations do not advertise their new or markedly improved product. One part of the explanation is that they do not need to advertise because they are closely related to their customers anyway, and another part of the explanation is that product innovation and product innovation advertising are strategic substitutes.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 3 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland