Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 12 van 92 gevonden artikelen
 
 
  Campaigning: a fashion or the best way to change the global agenda?
 
 
Titel: Campaigning: a fashion or the best way to change the global agenda?
Auteur: Leipold, Gerd
Verschenen in: Development in practice
Paginering: Jaargang 10 (2000) nr. 3-4 pagina's 453-460
Jaar: 2000-08-01
Inhoud: NGO campaigns have become increasingly high profile in recent years. Three contemporary examples are critically examined (Brent Spar, landmines, and international debt), both in terms of the various ingredients behind their success, and in relation to their real significance and long-term impact. The author looks at the trade-offs, challenges, and opportunities for NGO-sponsored campaigns within a changing political order and in the light of the potential offered by New Media.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 12 van 92 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland