Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 11 gevonden artikelen
 
 
  Disconnecting knowledge and understanding from human values: a critique of National Curriculum development
 
 
Titel: Disconnecting knowledge and understanding from human values: a critique of National Curriculum development
Auteur: Elliott, John
Verschenen in: The curriculum journal
Paginering: Jaargang 2 (1991) nr. 1 pagina's 19-31
Jaar: 1991
Inhoud: This paper was first delivered at the National Curriculum Conference, University of Liverpool, April 1989. A version of it was subsequently presented as a keynote address at the Curriculum Association's annual conference in York in April 1990.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland