Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 11 gevonden artikelen
 
 
  Assessing the service quality of building maintenance providers: mechanical and engineering services
 
 
Titel: Assessing the service quality of building maintenance providers: mechanical and engineering services
Auteur: Siu, Gladys Kim Wan
Bridge, Adrian
Skitmore, Martin
Verschenen in: Construction management & economics
Paginering: Jaargang 19 (2001) nr. 7 pagina's 719-726
Jaar: 2001-11-01
Inhoud: This study investigates the service quality in the maintenance of mechanical and engineering services. The determinants of service quality are identified and their means of evaluation are examined. A method of assessment is devised based on the SERVQUAL approach, and its use is then illustrated using a small empirical survey of clients and service providers and the 'Gap' model used to quantify the relationships between customer satisfaction, expected service, perceived service and service quality gap.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland