Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 6 gevonden artikelen
 
 
  An Integrated Holistic Method for Teaching Introductory German to Community College Students
 
 
Titel: An Integrated Holistic Method for Teaching Introductory German to Community College Students
Auteur: Amir, S.
Moosavi, N.
Verschenen in: Community college journal of research and practice
Paginering: Jaargang 31 (2007) nr. 10 pagina's 797-812
Jaar: 2007-10
Inhoud: The study reported in this paper investigated the effectiveness of an Integrated Holistic Teaching Method for teaching grammatical structure, cultural norms and behavior, writing and listening to German language students. The study involved a sample of 24 undergraduate students enrolled in an introductory college-level German course at a large urban community college in Texas. The research utilized a pre- and posttest design to study the instructional effectiveness of the Integrated Holistic Teaching Method. The higher posttest mean scores indicated significant improvement in student learning in the 4 major language skills areas as an artifact of involvement in the Integrated Holistic Teaching Method.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 6 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland