Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 28 gevonden artikelen
 
 
  Learning for Understanding: A Faculty-Driven Paradigm Shift in Learning, Imaginative Teaching, and Creative Assessment
 
 
Titel: Learning for Understanding: A Faculty-Driven Paradigm Shift in Learning, Imaginative Teaching, and Creative Assessment
Auteur: Diaz-Lefebvre, Rene
Verschenen in: Community college journal of research and practice
Paginering: Jaargang 30 (2006) nr. 2 pagina's 135-137
Jaar: 2006-02-01
Inhoud:
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 28 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland