Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 7 gevonden artikelen
 
 
  Persuasion in Advertising: Analyzing One of the Public Faces of Corporations
 
 
Titel: Persuasion in Advertising: Analyzing One of the Public Faces of Corporations
Auteur: Lemesianou, Christine A.
Verschenen in: Communication teacher
Paginering: Jaargang 21 (2007) nr. 3 pagina's 87-92
Jaar: 2007-07
Inhoud: Objective: Persuasion in advertising is a critical assignment where students apply Aristotle's and Cicero's persuasive techniques to a specific advertising campaign run by a large, multinational corporation or nonprofit organization Courses: This assignment can be used in such courses as Persuasion, Advertising, Organizational Communication, Public Relations, Media and Society, and Public Communication
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland