Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Attitudinal effects of self-contradiction in a persuasive communication
 
 
Titel: Attitudinal effects of self-contradiction in a persuasive communication
Auteur: Schunk, John F.
Verschenen in: Communication studies
Paginering: Jaargang 20 (1969) nr. 1 pagina's 20-29
Jaar: 1969
Inhoud: The hypothesis that a self-contradictory communication is less persuasive than a non-contradictory one was tested. The data supported the hypothesis only for those subjects who perceived the contradiction; neither open and closed-mindedness nor initial attitude toward the policy advocated in the communication accurately distinguished the perceivers of the contradiction from the non-perceivers.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland