Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 8 gevonden artikelen
 
 
  The Sociology of Education and the National Curriculum
 
 
Titel: The Sociology of Education and the National Curriculum
Auteur: Halpin, David
Verschenen in: British journal of sociology of education
Paginering: Jaargang 11 (1990) nr. 1 pagina's 21-35
Jaar: 1990-03
Inhoud: The aim of this paper is to encourage sociologists of the curriculum to contribute more both to curriculum policy advocacy and the curriculum development process. It concludes by suggesting four areas of curriculum policy research around which both sociologists of education and curriculum studies 'specialists' could unite and which would go some way towards meeting the demands of the National Curriculum at the level of policy analysis and implementation. No one should be expected to say all the time, at the same time, everything that is to be said. (Karl Popper[2])
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland