Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Reading Progress in English Infant Schools: some problems emerging from a study of teacher effectiveness
 
 
Titel: Reading Progress in English Infant Schools: some problems emerging from a study of teacher effectiveness
Auteur: Gray, John
Verschenen in: British educational research journal
Paginering: Jaargang 5 (1979) nr. 2 pagina's 141-157
Jaar: 1979
Inhoud: A number of researchers have emphasised the 'importance of the teacher' in criticising studies of school effectiveness. This position has gained considerable support from practitioners who argue that some teachers are better than others and that experienced practitioners know a good teacher when they see one. Studies of teacher effectiveness are, however, notoriously difficult to design and conduct; they are rarely replicated. The paper presents evidence from one such attempt involving the teaching of reading in English infant schools and comes up with some unexpected results.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland