Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 12 gevonden artikelen
 
 
  Evaluating the Implications of Complex Interprofessional Education for Improvements in Collaborative Practice: a multidimensional model
 
 
Titel: Evaluating the Implications of Complex Interprofessional Education for Improvements in Collaborative Practice: a multidimensional model
Auteur: De Bere, Samantha Regan
Verschenen in: British educational research journal
Paginering: Jaargang 29 (2003) nr. 1 pagina's 105-124
Jaar: 2003-02
Inhoud: This article questions the notion that interprofessional education necessarily leads to interprofessional learning and improved collaborative practice, and argues in favour of evaluation that sets out to examine these issues. It outlines some of the key theoretical and methodological debates that currently inform potential evaluation models, and seeks to illustrate their relevance by outlining their incorporation into the development of an existing evaluation of a programme of interprofessional education. To demonstrate how this design 'works', the article also offers some selected findings, relating these specifically to the methodological issues previously presented.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland