Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 11 gevonden artikelen
 
 
  Conceptualising Computer Use in Education: introducing the Computer Practice Framework (CPF)
 
 
Titel: Conceptualising Computer Use in Education: introducing the Computer Practice Framework (CPF)
Auteur: Twining, Peter
Verschenen in: British educational research journal
Paginering: Jaargang 28 (2002) nr. 1 pagina's 95-110
Jaar: 2002-02-01
Inhoud: There is a growing need to be able to enhance the impact of investing in computer use in education at all levels. The article suggests that one way to approach this problem is through looking at the impact of such investments on educational practice. This necessitates the use of a coherent framework for conceptualising the educational practice surrounding computer use. A number of important problems with existing frameworks for thinking about the educational practice surrounding computer use are identified and a set of criteria for evaluating such frameworks is presented. A new framework, the Computer Practice Framework (CPF), is then described and its scope and limitations are discussed in the light of these evaluation criteria.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland