Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 8 gevonden artikelen
 
 
  Mental models and online consumer behaviour
 
 
Titel: Mental models and online consumer behaviour
Auteur: Stibel, JM
Verschenen in: Behaviour & information technology
Paginering: Jaargang 24 (2005) nr. 2 pagina's 147-150
Jaar: 2005-03
Inhoud: As the Internet evolves into a medium for communication, commerce and information gathering, marketers need to focus on creating an experience for a given task that is intuitive to users. Marketing on the Internet requires an explicit knowledge of not only the user's needs, but also the information necessary to meet those needs. Understanding and applying different models of presenting information, the ways in which the information will be used and the processes by which people think about that information will enable a more intuitive and compelling online experience. The current paper applies relevant research in economics, psychology and marketing to establish a method for analyzing and critiquing different cognitive paradigms.
Uitgever: Taylor & Francis
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland