Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 7 gevonden artikelen
 
 
  Acceptance of the phone-based interface for automated call direction
 
 
Titel: Acceptance of the phone-based interface for automated call direction
Auteur: Settle, Robert B.
Dillon, Thomas W.
Alreck, Pamela L.
Verschenen in: Behaviour & information technology
Paginering: Jaargang 18 (1999) nr. 2 pagina's 97-107
Jaar: 1999-03-01
Inhoud: A survey of 800 adults from the general population was performed to measure public attitudes and reactions toward the phone-based interface for automated call direction (ACD). Attitude, image, calling frequency, behavioral reaction, and demographic data were collected. Results indicate that organizations designing menus for ACD should not anticipate positive reactions from outside callers. Three recommendations can be made from this study: consider the effects on outside callers; minimize the breadth of the menu; and have human operators available.
Uitgever: Taylor & Francis
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 7 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland