Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 7 gevonden artikelen
 
 
  A framework to identify applications of information technology to improve service quality
 
 
Titel: A framework to identify applications of information technology to improve service quality
Auteur: Nath, Ravinder
Verschenen in: Behaviour & information technology
Paginering: Jaargang 11 (1992) nr. 1 pagina's 24-31
Jaar: 1992-01-01
Inhoud: More and more organizations are seeking innovative ways to use information technology (IT) for strategic advantage. One way to gain this competitive edge is by differentiating the services provided to customers. This paper provides a framework to identify areas ripe for the implementation of IT to enhance and improve customer service. The framework is based upon the examination of the existing service delivery system of an organization and how applications of IT might change the interfaces among the various players (customers, employees, etc.) in the service delivery system. Further, examples are presented to illustrate how some organizations have achieved superior service quality by creatively utilizing simple IT tools.
Uitgever: Taylor & Francis
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland