Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
 
  Student engagement and student self-assessment: the REAL framework
 
 
Titel: Student engagement and student self-assessment: the REAL framework
Auteur: Munns, Geoff
Woodward, Helen
Verschenen in: Assessment in education
Paginering: Jaargang 13 (2006) nr. 2 pagina's 193-213
Jaar: 2006-07-01
Inhoud: This article explores the relationship between student engagement and student self-assessment. It reports on research that has reconceptualised ways of understanding levels of student engagement among primary school learners who live in poor communities. These ways of understanding have been influential in the development of a student self-assessment framework. This framework is presented in the article, as well as a description of its evolution and how it is used within classrooms involved in the research.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland