Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 13 gevonden artikelen
 
 
  Assessing the Inaccessible: metacognition and attitudes
 
 
Titel: Assessing the Inaccessible: metacognition and attitudes
Auteur: Nunes, Cesar A. A.
Nunes, Marina M. R.
Davis, Claudia
Verschenen in: Assessment in education
Paginering: Jaargang 10 (2003) nr. 3 pagina's 375-388
Jaar: 2003-11-01
Inhoud: This paper discusses two computerised assessment tools, built on problem-based tasks that collect data on criteria such as change of attitudes and the use of thinking strategies. Examples of the application of the new tools are presented, and comments are made about the problem-solving process and the use and analysis of resulting data. The nature of the data generated required an innovative model of interpretation. This paper shows that there is a pattern underlying the production of such tools, which underpins models for the creation of new problem-based tasks, planning their use in teaching situations, and large-scale assessments.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland