Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 7 gevonden artikelen
 
 
  Reflection: can we assess it? Should we assess it?
 
 
Titel: Reflection: can we assess it? Should we assess it?
Auteur: Sumsion, Jennifer
Fleet, Alma
Verschenen in: Assessment and evaluation in higher education
Paginering: Jaargang 21 (1996) nr. 2 pagina's 121-130
Jaar: 1996-06
Inhoud: This paper reports on a study undertaken by two university-based teacher educators into an aspect of professional practice. The feasibility and desirability of assessing reflection demonstrated by student teachers studying early childhood literacy was investigated. While reaffirming the importance of developing reflective practitioners, the study highlighted the difficulties of equitably or meaningfully assessing reflection. Use of alternative methodologies was called for in future research into reflection
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland