Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 9 gevonden artikelen
 
 
  STAFF AND PEER ASSESSMENT - MEASURING AN INDIVIDUAL'S CONTRIBUTION TO GROUP PERFORMANCE
 
 
Titel: STAFF AND PEER ASSESSMENT - MEASURING AN INDIVIDUAL'S CONTRIBUTION TO GROUP PERFORMANCE
Auteur: Earl, Shirley E.
Verschenen in: Assessment and evaluation in higher education
Paginering: Jaargang 11 (1986) nr. 1 pagina's 60-69
Jaar: 1986
Inhoud: Group Modelling is expanding in the UK and has provided a suitable medium for Communication training at Robert Gordon's Institute of Technology. The CNAA has approved a scheme in which 10% of the marks in Mathematical Models and Methods course are peer awarded. The criteria which students use are not cited explicitly because the scheme wishes to reflect the shift from staff-sponsored instruction to self/peer sponsored perception of relationships and the tender of solutions. The scheme provides the opportunity to measure what happens outside class contact hours and is proving an effective method of group assessment.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland