Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 11 gevonden artikelen
 
 
  Enhancing action learning with student feedback
 
 
Titel: Enhancing action learning with student feedback
Auteur: Hoban, Garry F.
Verschenen in: Action learning
Paginering: Jaargang 1 (2004) nr. 2 pagina's 203-218
Jaar: 2004-09
Inhoud: Action learning is based on three educational principles—reflection, community, and action—that interrelate and reinforce each other to support ongoing learning about experiences in the workplace. This study explains how an action learning program established for a small group of science teachers in a secondary high school lasted for two years. In this study feedback in the form of student interviews about teaching and learning were introduced to the teacher discussions to enhance the process of action learning. The student feedback gave the teachers an alternative perspective on their experiences and were a catalyst for reflection that helped the teachers to sustain their learning over a period of two years.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland