Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Book Review: Handbook of Marketing Scales: Multi-Item Measures for Marketing and Consumer Behavior Research
 
 
Titel: Book Review: Handbook of Marketing Scales: Multi-Item Measures for Marketing and Consumer Behavior Research
Auteur: Pitt, Leyland
Verschenen in: Journal of general management
Paginering: Jaargang 19 (1993) nr. 2 pagina's 90-92
Jaar: 1993-12
Inhoud:
Uitgever: SAGE Publications, Sage UK: London, England
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland