Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 50 van 65 gevonden artikelen
 
 
  The Impact of Customer Behaviour on the Business Organization in the Multichannel Context (Retail)
 
 
Titel: The Impact of Customer Behaviour on the Business Organization in the Multichannel Context (Retail)
Auteur: Grimonpont, Beatrice
Verschenen in: Journal of creating value
Paginering: Jaargang 2 (2016) nr. 1 pagina's 56-69
Jaar: 2016-05
Inhoud:
Uitgever: SAGE Publications, Sage India: New Delhi, India
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 50 van 65 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland